دلم میخواهد...


انتخاب

من وتو

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 

دلم !!!
لک زده برای یک عاشقانه ی ارام ♥
که مرا بنشانی.بر روی پاهایت ♥
بگذاری گله کنم از همه ♥
این کابوسهایی که چشم ترا دور دیده اند ♥
دلتنگی را بهانه کنم ♥
سرم را پنهان کنم در گودی گلویت ♥

تمام ریه ام را پر کنم از عطر مردانه ات ♥



نظرات شما عزیزان:

Mohamad
ساعت21:47---30 آبان 1392
سلام.


دیگه آپ نمیکنید؟


نگین
ساعت20:20---5 مهر 1392


mamad0017
ساعت14:46---29 مرداد 1392
گاهی برای کشـیدنِ فـریـادهـزاران پیکـاســو هـم کـافـی نیسـت .

تینا
ساعت12:58---29 مرداد 1392
_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___سلام مهربون من آپم______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@


ســــــــــــــــــــارا
ساعت20:54---27 مرداد 1392

همه گفتند:

بخشش از بزرگان است

من بخشیدم و هیچ کس نگفت

چقدر بزرگ شدى

همه گفتند:

بلد نبودى حقت را بگیرى . . .


ســــــــــــــــــــارا
ساعت20:51---27 مرداد 1392
خوب است بدانیم که گاهی آنچه می کشیم

درد بی او بودن نیست

تاوان با او بودن است . . .


AMIR
ساعت19:35---27 مرداد 1392


حالـ ـمـ را پرسيــבنـב:

گـ ـفتمـ رو به راهـ ـمـ

اما هيچـ ـكســ نفهميــב رو بـﮧ كـבام راهـ ـمـ




AMIR
ساعت19:33---27 مرداد 1392
دستهــ ـایم را محکمتر بگیـر

من هنوز هم نمیخواهـ ـمـ

تورا...

به دستِ خاطرات بسپارمـ...


سمیه
ساعت15:48---27 مرداد 1392
سلام دوست خوبم...

آپــــــــــــــــــــــم☂☂☂


مریم
ساعت14:41---27 مرداد 1392
چه مے گفتــند!!


اینها که مے گویند


نوشته هایم زیباست !


اگر چشمهاے تــو را مے دیدند !


هــَر روز از خودم مے پرسم؟!


مریم
ساعت14:40---27 مرداد 1392
امروز تمام من پر از درد شده


دستان نحــیف كوچـكم سرد شده


برگرد و به این بچگی ام طعنه نزن

بی عشق توغصه های من مرد شده ...



parya
ساعت12:15---27 مرداد 1392
کاترینا جون مرسی از راهنمایی هات.خیلی وختا بهش محل نذاشتم ولی بی چشم ورو خیلی پر روتر از این حرفاس ولی بازم سعیمو میکنم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:, 1:1 بـ ه دستانــ کاترینا ♥


طراح : صـ♥ـدفــ